Startpagina » 

Verzenden & retouren

 » 

Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

 

Verzending Option

 

Levertijd

De ontvangst van de internationale orders 4-8 werkdagen. Algemeen, de totale doorlooptijd en levertijd zijn gelijk aan de totale levertijd. De verwerkingstijd ligt gewoonlijk tussen 24 uur tot 2 dagen. Verwerkingstijd omvat ontvangst van uw bestelling, het verzenden van informatie aan de juiste magazijn, verpakking en verzending van het item aan. Na het voltooien van de behandeling, begint de expeditie. Vervoer is de transittijd express levering vanuit het magazijn naar uw afleveradres.

International Shipping

Wij bieden express levering met verzekering en bevestiging volgen verzenddoos. Het duurt meestal 4-8 werkdagen voor levering. 24-48 overuren voor de verwerking tijd en kan tot 48 extra uren in het geval dat we contact moeten opnemen met de payment processor voor credit card verificatie.

Wij zijn niet aansprakelijk voor de douane kosten in rekening brengen in elk land. Wij rekenen volledige verzendkosten prijs voor alle rendementen en de internationale handel.

* Voor pakketten die niet worden aangevraagd of teruggestuurd omwille van onvolledig adres, zal de werkelijke verzendkosten in mindering gebracht op de restitutie.

* Als uw bestelling niet op tijd aankomen, kan er vertraging te wijten zijn aan een vergoeding verwerking op maat voor uw land. Voel je vrij om ons e-mail om u te helpen uw pakket op elk moment.

Om Tracking

Bestel tracking is beschikbaar in de pagina Mijn account of sturen u een tracking-koppeling met het tracking-nummer per e-mail wanneer de bestelling is verzonden.

Als uw bestelling wordt weergegeven laat, moet u rekening houden met de volgende punten:

* Levering vindt alleen plaats op werkdagen, maandag tot en met vrijdag.

* Van bepaalde feestdagen die vervoerders niet ophalen of afleveren.

* Wij nodigen u uit contact met ons op voor verdere toelagen.

Retourbeleid

We zijn toegewijd aan de verkoop van kwalitatief hoogwaardige producten die wij hopen dat u zult genieten van het gebruik, maar we weten ook dat, om een ??of andere reden, kan er een moment dat je nodig hebt om te ruilen of iets wat je hebt gekocht terug. Zorg ervoor dat dat u uw items zorgvuldig te controleren voordat ze worden gebruikt of ge?nstalleerd. Wij raden u ook aan houden uw kassabon of ordernummer, dat u kunt vinden op uw orderbevestiging of op de levering verpakking, als je nodig zou kunnen hebben als bewijs van aankoop in de geval van een after-sales vragen.

Als ik mijn gedachten te veranderen ...

defecte artikelen

De punten zullen door ons product Assessments team worden gecontroleerd en als het item wordt geacht defect zijn als gevolg van productie-of weefsel defect, onze website zal terugbetalen of vervangen zonder extra vrachtkosten. Indien geacht niet defect te zijn, zal het niet in aanmerking voor een vervanging of vergoeding op grond van dit soort rendement. Exchange

* Alle internationale terugkeert moet worden teruggestuurd naar ons binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

* De verzendkosten voor internationale uitwisselingen moeten worden betaald door de klant (Tenzij de storing werd veroorzaakt door ons). Alle rechten, belastingen of heffingen moet worden betaald voor de geretourneerde artikelen zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant.

retourinstructies

Volg de onderstaande instructies om een item terug te keren:

Stuur ons dan een e-mail naar de reden op te geven voor de terugkeer op het eerste, zullen onze medewerkers u te voorzien van de scheepvaart-adres.

Wees voorzichtig bij het uitpakken en opnieuw inpakken van uw producten.

Gelieve een stuk papier bevat de volgende informatie:

* Onze naam besteld op onze website.

* Bestelnummer

* Geef de reden voor het terugsturen van het object

* Het e-mailadres bestellen op onze website.

Gelieve dit stuk papier, en het product te retourneren, in een perceel, en mail naar ons. Gelieve de tracking nummer nadat je ze terug hebt verzonden. We hebben geen verantwoordelijkheid voor het retourneren van goederen die verloren zijn gegaan tijdens het vervoer te nemen. Als u zich zorgen maakt, dan raden wij u de goederen aangetekend te versturen en te behouden bewijs van verzending.